Feb 18, 2011

සිහිනය










මගේ නංගිය මට ළංවිය නොහැකිතරම් දුර ගොස් නැවතුනු බව මට සිතන්නට තවමත් නොහැකිය. ඔබ මට බොඳවී ගිය සුන්දර සිහිනයක් ලෙස අමතක කරමි. මේ ඔබට පිදෙන අවසන් ලිපිය වනු ඇත. ඒ සුන්දර අතීතය නපුරු අවසනක් තිබුණද ලස්සන, සුන්දර සිහිනයක් පමණි. මට ඔබ තවත් හිමි නැත. ඔබ සිටිනා තැනට සිරිකත පැමිනේවා...



හමා ගිය මඳ පවන
ගෙනා සුවඳ මම
හොඳින් හඳුනන ඒ
ඔබේ සුවඳමය
එහෙත්,
ඔබ මා හැර ගිය
ඒ දින වීද සිහිනයක්
නැත
මෙයයි සිහිනය
එයයි සත්‍ය
හැරුණු දෙනෙතින්
දුටුව ලොව තුල
නොවේ ඔබ මා ළඟ
දැනුණි මට සිහිනෙන්
තවත් මට නොදැනෙනා
ඔබෙ සුවඳ...........

2 comments:

  1. ලස්සනයි.. නමුත් නංගි ගේ සුවද අහිමි වුනේ ඇයිද කියන්න පැහැදිලි නම් මදි... මම ටිකක් ටියුබ් ලයිට් හන්දාද මන්දා...

    ReplyDelete
  2. @නිම්ශා නෑ ඉස්සෙල්ල සිතුවිල්ල කියවපු නැති නිසා...

    ReplyDelete

ගල් මුල් මල් ඕනෙ දෙයක් දාන්න.
ඔයාලගෙ අදහස් මට ගොඩක් වැදගත්...
(හැබැයි හොඳ වචන විතරක් පාවිච්චි කරන්න.)
Anonymous නම් වෙන්න එපා, අඩුම තරමෙ නමවත් දාන්න...

comments

යොමු

සින්ඩි ලංකා
සිංහල බ්ලොග් කියවනය
සින්ඩිය
සින්ඩිය

^ උඩටම යන්න